lørdag den 16. februar 2013

Biotop

Hej igen :)

Her kan i se nogle billeder fra mit biotop - en lille dam som ligger uberørt hen med træer og planter og liv. Lige ved siden af ligger en grøft som jeg også kunne tænke mig at følge lidt med i. Hele biotop'en/området ligger på en gammel havbund, så derfor har vandet i grøften en speciel gullig farve som man kan se på det sidste billede. Jeg tænker at dette biotop kunne være spændende at følge, da det ligger så uberørt hen som det gør og fordi der om sommeren er godt med liv.
Og så er jeg sikker på at naturen rundt om biotop'en også kan bidrage med dejlige naturoplevelser.
Derudover er det et sted jeg kan komme de næste 3 år uden problemer og har muligheden for at rode rundt i jorden lige så meget som jeg lyster - Jeg kunne godt tænke mig at undersøge hvilke træer som er på mit biotop / rundt om på begge sider af dammen - dette kunne måske være et oplagt emne næste gang jeg besøger mit biotop :)








1 kommentar:

  1. Hejsa

    Måske kan du anvende knop bestemmelses arket til at finde ud af hvilke træer der vokser på din biotop - spændt på at se nyt...

    Vh Ida

    SvarSlet

Musik