tirsdag den 12. februar 2013

På jagt efter et biotop.

Hej
Jeg bliver lige nødt til at dele de billeder som jeg har taget af forskellige steder, hvor jeg har været på jagt efter et biotop.
Jeg har stadig ikke bestemt mig for et, der er nemlig lige et sted mere jeg gerne vil besøge inden jeg beslutter mig. Men jeg vil gerne have et sted, hvor man kan se årstiderne skifter, et sted med rigt dyreliv og grønne planter, ja et sted hvor der findes lidt af hvert..
Her kan i se, de steder jeg har været - det er mange smukke billeder man kan få taget derude i naturen :-)

Jagt efter 1. Biotop sted.
(Som er i min svigermors have, en smuk sø. Dog måske ikke en vild nok natur til mig.)



Jagt efter 2. Biotop sted.
(En fantastisk sø, især om sommeren. Den ligger ned til havet.. Den ville være et drømmebiotop for mig, da der om sommeren er fyldt med liv, og frøer i fuld gang med paringssange ;) Dog er stedet indhegnet, så har ikke rigtig muligheden for at komme helt ned og få fingerne i jorden.)


Jagt efter 3. Biotop sted.
(Billeder fra stranden, dette kunne også være en mulighed, dog savner jeg lidt planteliv, men dette kunne måske skyldes vinteren. Jeg vil lige tjekke et sted mere ud, og ellers bliver det nok dette - Der var ihvertifald dejlige muligheder for smukke billeder.)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Musik