tirsdag den 6. maj 2014

Projekt myretue - DEL 2

Så prøvede jeg igen at lave 2 halvdel af resten af plastikmassen.
Og denne gang efter Birthes råd om at blande det ned direkte i formen, så  jeg hældte pulveret direkte ned i formen og hældte vand hen over og trykkede det lidt fast med fingerne, og satte straks den anden del på.
Det er så gået meget bedre ;-)
Tak Birthe! ;-) Skulle ha lyttet til dig første gang, men jeg fik vist ikke helt 100% fat i hvad du mente :-p og tænkte så at det nok skulle gå hvis man fulgte brugsanvisningen, men den var da helt hen i vejret...
Nu kan man da se hvad det skal forestile... Dog er det lidt løst i det enkelte steder, især i bunden og smulder lidt... men så længe man kan se hvad det er, at den fungerer og kan bruges, er det fint. Så venter bare på det tørrer lidt mere og så skal den males, og så skal jeg ha lavet en ny halvdel mere i et andet materiale, da jeg måtte smide det første ud :( Men så får man da afprøvet lidt forskellige materialer.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Musik